Den här sidan är arkiverad och kan innehålla inaktuell information.

Återbetalning från Riksgaloppen

9 december 2015

Vi hoppas att alla Riksgaloppägare har haft ett spännande och trevligt år med oss. Återbetalningen kommer att ske den 14 december till era ATG-konton.

Nu är Riksgaloppen 2015 avslutad och hästarna är sålda på auktion. Slutsegrare blev Stall Demeters Gold Pursuit som tränades av Peter Jardby. Segerfesten kommer att gå av stapeln den 30 januari i Malmö. Alla ägare i Stall Demeter har fått information om festen via mail.

Här nedan kan du se utdelningen för respektive stall:
Stall Demeter 119 kr
Stall Herakles 107 kr
Stall Medea 94 kr
Stall Boreas 61 kr
Stall Pegasos 57 kr


Nu tar Riksgaloppen en paus. Vi vill tacka alla som stöttat projektet och ser fram emot att ses på galoppbanan.


Helena Gärtner
Projektledare Riksgaloppen



 

Fler nyheter, artiklar och annonser

icefall
icefall

Den här veckan står galoppen över onsdagslunchen. Men sedan blir det kvällstävlingar både på Övrevoll och Klampenborg innan Bro Park avslutar helgen med en fullspäckad storloppsdag med bl a Jockeyklubbens Grand Prix och Challenge Stakes (L). Ute i Europa riktas nu blickarna mot The Curragh och Irish Derby. Läs mer

Mazikeen
Mazikeen

Söndagens tävlingar på Bro Park toppas med två riktigt fina storlopp för treåriga respektive äldre hästar. Jockeyklubbens Grand Prix för våra bästa skandinavienuppfödda treåringar har en samlad prissumma på hela en miljon kronor. I Listed-löpningen Challenge Stakes möter fyra relativt välbekanta namn en långväga gäst från Storbritannien. Nedan presenterar vi startfälten. Läs mer

DSC_4600 copy
DSC_4600 copy

Jubileum på Bro Park och detta firades med Storlöpsdag och Ponnygalopp. Våra ponnyekipage bjöd på 5 fina lopp över dagen med spektakulära uppgörelser och mycket spänning. Läs mer